MPlayer a DivX

Erich Vinclav vinclav at ives.vs.sk
Fri Feb 1 11:28:10 CET 2002

Dobry den

skusam rozchodit MPlayer 0.60 na FreeBSD 4.4. Kernel som prekompiloval podla
FAQ s options USER_LDT. Taktiez mplayer. Vsetko preslo v poriadku, mplayer
funguje. Co je vsak problem je zobrazovanie DivX filmov. Bud mam zelenu
obrazovku s par farebnymi stvorcekmi v hornej casti, alebo sa film zobrazuje
ale neprekresluje korektne obrazovku, takze zostavaju "duchovia". Toto je
zrejme zalezitost kodeku s ktorym bol ripovany film. Zvuk je OK vzdy. To
pokial pouzijem parameter "-vc odivx" (myslim ze vc - pisem to z hlavy).
Pokial som pouzil "-vc divx4", zahlasil mplayer ze nebol skompilovany s divx.
Pri configure --help vsak tato moznost nie je.  Na linuxe mi vsak pri tych
istych zdrojakoch islo vsetko OK. Pouzil som poslednu verziu XFree4.2,
grafika ATI AIW Rage Pro. Takze moje otazky:

- skusal to tu uz niekto s FreeBSD a s akym vysledkom?
- ako je to s OpenDivX?

Mimochodom, vsimol som si, ze v 4.5 mplayer vobec nie je

Vdaka
--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice