squid

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Thu Jan 31 20:16:42 CET 2002

Hoj,

> Obcas se mi stava, ze mi tento proxy serer po nabootovani pocitace
> "nefunguje" ackoliv je spusteny, nepreda zadny paket. Musim ho rucne
> killnout a spustit znova, pak zase bezi. Ale pri dalsich peti restartech se
> toto nestane a funguje bez problemu.

Toto se mi neprihazi, ale Squid je velmi komplikovany maslostroj. Mam
dojem, ze posledni dobra verse Squidu zacinala cislem 1.

Stop. Squidu ulitava swap soubor $squid/logs/*.swap. Zde si squid
poznamenava spoustu svych informaci. Cas od casu povazi, ze je treba s tim
neco udelat a vytvari novy. Toto trva VELMI dlouho a lepsi je *swap
soubory a cache soubory smazat a zacit od zacatku. Je to jednodussi.
Nejsem odbornik pres Squida, ale kus zdrojaku jsem precist musel.

> Nepodalilo se vam nahodou nekomu tento problem vyresit?

Pomuze jednou za cas smazat $squid/cache/* + squid -z + RunCache.
Interval je vysledkem pozorovani. cron je mocny nastroj.

						Ivosh