SCO -> FreeBSD prechod

Milos Urbanek milosh at openbsd.cz
Thu Jan 31 10:32:13 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 10:12:50AM +0100, Cejka Rudolf wrote:

> Problem je v tom, ze jednou zapnute SU se spatne vypinaji, proto
> Kirk tuto volbu do mountu zatim nedodal, ackoli spouste lidi by
> se to opravdu libilo.

Nuze. Co se tyce softupdates, tak se vypinaji naprosto jednodusse.
Pravda, funguje to v openbsd a netbsd. Jak to presne funguje ve freebsd,
to nevim. Kdyz na disku jednou zapnete softupdates, muzete je pri dalsim
pripojeni filesystemu stejne dobre vypnout. Jedinym problemem tam kde
chybi volba pro mount je to, ze pritom musite rebootovat do single user
a udelat to ruco pres tunefs. To ale muzete udelat kdykoliv, tudiz
vypnuti softupdates *neni* problemem, pokud mate ke stroji fyzicky
pristup. Popravde receno me neni moc jasne,
proc se jeste ve freebsd softupdates "zapinaji" pres tunefs..

Imo neprilis velky patch by to spravil.. (a rozhodne to neni o tom,
ze by se softupdates nedaly  vypnout treba proto, ze by nejak zmenily
strukturu filesystemu a ten uz by se nedal bez softupdates provozovat..)

Milos