SMTP Send

Ondrej Jombik nepto at pobox.sk
Wed Jan 30 00:16:46 CET 2002

                                        Maxim, 23:59:03
                                        29. januar 2002 (utorok)
Dobry den!

> Nemyslim si, ze by zrovna to co popisujete pomohlo vyresit tento problem.
> Utilita musi umet navazat komunikaci se SMTP serverem (SMTP protokolem)
> a az potom tam poslat emailovou message. BTW: takova utilita by v PERLu
> sla vyresit taky za par minut ( dobre tak mozna hodinku :-) )

	Vsetky tri sposoby ktore som mu poradil su zrealizovatelne.
Nechapem, ako s tym moze mat niekto nejaky problem.

	Mimochodom, to ze treba nadviazat sietove spojenie nutne neznamena,
ze to v sebe utilita (Perl-ova alebo ina) musi obsahovat. Viz. man inetd,
man xinetd, man tcpd, man nc, man netscript.

> Jestli pracujete na tebou popisovanem "stream redirectoru", tak by me
> zajimalo jak dlouho na tom delate. Ja jsem mel takovy programek v PERLu
> hotovy asi za 15min :-))

	Som zvedavy, ci ten program vie takisto spustit pod sebou konecny
pocet podprocesov, ci to vie citat konfiguraciu zo suboru, ci vie tym
procesom napr. priradit priority, ci prepaja aj stderr, ci nema problem so
stream-oriented aplikaciami a na zaver polemika o tom, aky je tak asi v tom
Perle rychly.

	Taktiez by ma zaujimalo, ci sa da za behu sustavy vyvolat menu a
dynamicky spojenia pomenit, pripadne nejake procesy zo sustavy vyradit,
nejake tam zaradit a ci to vie vypisat help s hlaskou "nerobim si srandu z
niecoho, comu nerozumiem".

	V pripade, ze ano a mali ste to za 15 minut, zavidim Vam skvelu
buducnost.

	Inak nic proti Perlu. Robim s nim skoro kazdy den, aj ked len web.
Uvedeny skript nebudem komentovat - to co robi sa da fakt nahradit jednou
rurou do telnetu.

	=Nepto=