SMTP Send

Ondrej Jombik nepto at pobox.sk
Sun Jan 27 23:52:15 CET 2002

                                        Maxim, 23:51:12
                                        27. januar 2002 (nedela)
Dobry den.

> Nepoznate niekto nejaku hotovu ulilitu, ktora by mi zabespecila:
> ./utilita mbox-like-email IP-smtp-serveru
> Utilita by sa mala spojit na IP-smtp-server a zaslat nan mail vo
> formate mbox
> Any idea?

	Myslim, ze toto by mohla riesit jedna rura do telnet-u. Ak to vsak
nie je pre Vas to prave orechove, doporucujem netscript, stiahnutelne z
http://realhalo.org/. Je to len jeden .c subor. Mal by byt bez problemov
skompilovatelny (na FreeBSD som to netestoval).

	Najcistejsie riesenie by bolo pouzit stream redirector. Napisali by
ste si aplikaciu, ktora by citala/zapisovala na stdin/stdout a pomocou
zmienovaneho redirectoru ju prepojili s telnetom. Nic podobne som vsak este
zrealizovane nevidel. My (tj. platon.sk) na tom pracujeme, je to aj
pouzitelne, ale zatial to neodporucam. Pre tento pripad by to bolo doslova
idealne.

	=Nepto=