system like-user / zuvuk

Ondrej Tuma konference at tsystemsweb.cz
Sun Jan 27 20:12:48 CET 2002

> Ja bych to jeste nevzdaval. Zkuste poslat dotycny radek z konfiguraku
> kernelu. A jeste dotaz: je ta zvukovka ISA nebo PCI? Ja jsem musel pro
> fbsd 4 nastavit pro ISA zvukovku v BIOSu preruseni na legacy-isa, aby ji
> system rozpoznal.
>
> Dalibor Sramek
ted tam mam jenom device pcm0 , pry to ma stacit, jestli je zvukovka isa
nebo pci nevim je v notebooku, takze bych to musel zjistit nejak prez
compaq stranky, tam toho k tem starym kouskum moc neni, nebo
nainstalovat jeste jednou linuxe ci win, a to se mi fakt nechce,

kdyz sem to zkousel z 4.2 kou tak sem do konfiguraku udaval i preruseni
a adresu ale moc to nepohlo. / hlavne si ho uz nepamatuju

ale diky

--
Ondrej Tuma