system like-user

Ondrej Tuma konference at tsystemsweb.cz
Sat Jan 26 20:12:44 CET 2002

>         Ak chcete e-maily posielat z viacerych adries, budete si to musiet
> nastavit vo Vasom e-mailovom klientovi. Pine aj Mutt tieto veci podporuju.
a primo kde v konfiguraku mutta nevite kde to hledat, prestavam se v nem
vyznat / pokud sem se vubec kdy vyznal

diky moc

jenom jeste prosim se mi nepodarilo zjistit jak mam nastavit
/etc/mailer.conf tak abych moh odesilat, protoze sendmaila sem proste
smazal a pri pokusu o odeslani mailu mi to hlasi chyba pri zasilani
spravy potomek ukoncen 127 ...predpokladam ze musim spravne nastavit
mailer.conf jenom nevim jak,

Ondrej Tuma