OT

Peter Vongrej monkus at real.wilbury.sk
Fri Jan 25 12:24:11 CET 2002

no ako taky fici screen pod so8 aj mne
lenze ja potrebujem startovat aplikaciu (presnejsie lotus domino server) z initd pod screenom
dovod je zrejmy, admin lotusovy potrebuje pouzivat lotus consolu k praci, takze ako optimalne sa mi vidi, bezat domino pod screenom
lenze ked to sustam z init.d tak sa mi to nespusti pod screenom rsp. vobec :-)
spustam to jednoducho > cd /local/notesdata && screen server
ked to spustim primo na servery tak to fici, ale inak nie :-(

monkus