ASCII

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Jan 23 14:48:48 CET 2002

Jozef Uhliarik wrote (2002/01/23):
> Prepacte za otazku. Myslel som ASCII, pretoze v tabulke ASCII kodov, ktoru
> mam, sa nenachadza ani PrintScreen ani Pause, hoci je tam napr.
> Ctrl-PrintScreen. Moja otazka nesuvisi s FreeBSD. Potrebujeme v DOS-e
> testovat stlacenie PrintScreen. Ako sa da dostat ku Scan kodom?

Urcite jde o zmateni pojmu. V ASCII nejake rici kody jsou, ale
urcite ne Ctrl-PrintScreen. Tam jsou vystupni kody, ale ne vstupni
nejake konkretni klavesnice. Pod jakym cislem ho vidite a co to
je presne za tabulku?

Muzu napsat, ze ke scan kodum se dostanete tak, ze se povesite
na preruseni od klavesnice, ale tim vam urcite moc nepomuzu.
Mam dojem, ze chcete napsat jeste neco vic, abyste mohl dostat
vubec nejakou odpoved, ktera by vam mohla pomoct. Tohle sem asi
ale opravdu moc nepatri. Takove veci se pristupem mezi FreeBSD
a DOSem lisi vic nez hodne.