monitorovani zatizeni site

Prib Pavel pavel.prib at decros.cz
Fri Jan 18 10:08:21 CET 2002

Ahojky.

Smele do toho. MRTG jsem instaloval podle navodu a slapalo to
bez vetsich potizi. MRTG ma ale jednu nectnost. Kazdych 5 minut
(nebo jak je nastaveno v crontab) vytvari grafy, resp. PNG soubory na
disku. Pri monitoringu switche to rozumna masina zvladne, ale na
monitoring vice veci je lepsi RRD Tool (je portovany na FreeBSD).
a nadstavbove utility. Tam se graf generuje az pri otevreni stranky.

Pro overeni, zda zarizeni podporuje SNMP, pouzivam jednoduchy
SNMP TrafficGrapher - STG http://leonidvm.chat.ru/ .

     Pavel

Nad