minicom 1.83.1 + console pres serial port

adam adam.gargulak at i.cz
Fri Jan 18 09:19:00 CET 2002

Toto umi PowerEdge servery 2550 ale mam dojem ze je to standardni featura vsech serveru Dell PoverEdge takze vyssi to budou umet urcite u tech nizsich je treba se zeptat primo na dellu.

U tech jinych znacek jsem na to narazil pouze kdysi davno (tak pred 3 roky) kdy to umel pouze nejaky jeden noname - uz se ale nedela.

Compaq servery toto neumi (myslim ML370 a ML380)

							Adam