minicom 1.83.1 + console pres serial port

adam adam.gargulak at i.cz
Thu Jan 17 10:30:37 CET 2002

Ja jsem pouzival (a v soucasne dobe pouzivam) seriovou consoli jak pri bootovani tak pro prihlaseni a mel jsem pouze nasledujici problem.

V pripade ze jsem presmeroval v /boot/loader.conf consoli z vid na comconsole (console="comconsole") a zaroven jsem na serial0 presmeroval prihlaseni v /etc/ttys nasledujicim zpusobem (cuaa0   "/usr/libexec/getty std.9600"   vt100  on secure) prestal mi nejak rozumne chodit syslog (nesel restartovat apod) a take jsem nemohl provest su - dlouha odezva az zatuh, prikaz se proste vubec neprovedl.

Tento problem byl zpusoben asi tim (to se jen domnivam ale presne jsem to nezkoumal) ze se bilo prihlaseni na cuaa0 a zaroven logovani na stejny port.

Problem jsem vyresil tak ze jsem pro prihlaseni na cuaa0 pouzil v ttys nasledujici zaznam - (console 	"/usr/libexec/getty std.9600"   vt100  on secure) po tomto zasahu vse chodi uplne squele, dokonce ma servery dell ktere umi presmerovat kompletne cely bios a bootovani no seriovy port takze vlastne vubec zadny monitor nepotrebuji a to i kdyz predelavam bios ;-).

					Adam