minicom 1.83.1 + console pres serial port

Martin Horcicka horcicka at freebsd.cz
Thu Jan 17 09:18:59 CET 2002

Ahoj,

Michal Kutnohorsky (2002-01-17 08:51 +0100):

> zkousel jsem konzoli pres seriovy port. Vse je v _poradku_,pripojim se
> minicomem na serial port sio0 [/dev/cuaa0] a v pohode vidim ten druhej
> stroj, jak bootuje, nabehne az do konce a ceka na login, ale problem je v
> tom, ze mi v minicomu nefunguje zadna klavesa.
>
> Press CTRL-A Z for help on special keys
> tohle nastaveni nefunguje a uvede zkratky v man taky ne.
>
> uff, vubec nevim, cim by to mohlo byt.
>
> Seriovym kabelem? minicomem? muzete mi doporucit kdyztak jinej program,
> kterej je schopnej se pripojit na serial port? /pod FreeBSD :-)/

zkus tip - je primo v distribuci.

Mimochodem, kdyz uz jsme u te seriove konzole, slysel jsem o nejakem problemu
v pripade, kdy pocitac nabootuje s konzoli na seriaku a pak se ten seriak
odpoji. Pry pak casem prestane fungovat treba su - snad kvuli problemu se
zapsanim hlasky na konzoli. Ja jsem zatim nemel cas to zkouset - nemate s tim
nekdo nejakou zkusenost?

Martin