minicom 1.83.1 + console pres serial port

Michal Kutnohorsky michal at freebsd.cz
Thu Jan 17 08:51:03 CET 2002

ahoj,

zkousel jsem konzoli pres seriovy port. Vse je v _poradku_,pripojim se
minicomem na serial port sio0 [/dev/cuaa0] a v pohode vidim ten druhej
stroj, jak bootuje, nabehne az do konce a ceka na login, ale problem je v
tom, ze mi v minicomu nefunguje zadna klavesa.

Press CTRL-A Z for help on special keys
tohle nastaveni nefunguje a uvede zkratky v man taky ne.

uff, vubec nevim, cim by to mohlo byt.

Seriovym kabelem? minicomem? muzete mi doporucit kdyztak jinej program,
kterej je schopnej se pripojit na serial port? /pod FreeBSD :-)/

Nebo ze by to opet byla klasicka chyba mezi klavesnici a zidli?

Minicom je nainstalvan z portu.

v minicom.users mam
# Everyone has access to all configurations.
ALL

diky za rady.

--
 michal