Instalace FBSD na PCMCIA

Ondrej Tuma konference at tsystemsweb.cz
Tue Jan 15 17:26:53 CET 2002

Mam podobny notebook, vzdal sem to jednak kuli sitovce, instaloval sem
vyjmuti disku a prez redukdci na klasickem PC a druhak kuli nedostatecne
podpore displayu, zatim je redhat na toto nejlepsi ale freebsd jako
jedno z mala normalne ukazovalo.

Existuji distribuce ted si nevzpomenu nekde je mam, ty obsahujou
instalacni program pro freebsd ale maji vylepsenou podporu pcmcia
zarizeni, co se tyce karet Xircom mel se CE 10 a radsi sem se ji zbavil.