splash screen

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Jan 14 14:02:41 CET 2002

Ladislav Kostal wrote (2002/01/14):
> No presne toto tam mam aj ja s tym, ze som skusal aj bez vesa_load,
> kedze mam options VESA v jadre. Ale stale nic... :( Nemam sice presne

A neni treba problem v karte? Na jednom pocitaci mi dmesg hlasi

VESA: v2.0, 16384k memory, flags:0x1, mode table:0xc02e7e02 (1000022)
VESA: ATI RAGE128

ale kdyz dam vidcontrol -i mode, tak se vypisou pouze dva graficke
rezimy s osmi rovinami: 320x200x8 a 320x240x8. V konferenci mi bylo
vysvetleno, ze pry ATI maji pro VESA pripravene jen vstupni body,
ale pro vlastni funkci je potreba mit ovladac (napr. ve Windows),
takze i pres tuto hlasku o pritomnosti VESA muzu mit jen splash
velikosti 320x200x8. Zkousel jste tech 320x200x8?