Mozilla

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 11 10:52:02 CET 2002

Petr Holub wrote:

> Jenza ta mi coredumpovala (rel 4.4).

	Package je tam opravdu pomerne dlouho, i kdyz dost dlouho tam byla "tise"
- nebyl na ni odkaz. Pokud jsem si spravne precetl README, ktere tam je,
tak package je prelozena na STABLE s X verze 4.x, nikoli 3.3.6, ktera je
v defaultni instalaci. To by mohl byt duvod, proc to nebezi (i kdyz, ja
to mam 3.3.6 a bezi, na druhou stranu doma mam uplne stejnou instalaci a
tam nebezi - sice necoredumpuje, ale nezobrazi zadne okno).

	Jestli je ta tvoje prekladana pro X 3.3.6, muze byt uzitecna.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz