IPX tunel pres IP

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 11 10:48:07 CET 2002

Sramek Dalibor wrote:

> nemohli byste me nekdo nakopnout smerem ke schudne relizaci subjectu?

	Uz jsem to delal strasne davno, a tak jsem mozna ne neco zapomel (a nebo
treba uz neco bude fungovat jinak nez tehdy), ale slo to tak, ze jsem
proste na tunX nahodil (pouze) IPX adresu  pak z /dev/tunX cetl vse co z
nej vylezalo, prepravoval na druhou stranu a tam to cpal zpet do /dev/tunX

	Ten programek na prenaseni paketu sem-tam uz sice nemam, ale na druhou
stranu je to jednoduche posilani (nejlepe pres UDP), takze to uz si
urcite dopises sam.

	Pak jsme to ale, z nejakeho duvodu, opustili a od te doby nechavame tunel
IPX over IP delat Novell - je na obou stranach, takze proc ne ...

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz