ARP: x.x.x.x is on lo0 but got reply from a:b:c...

David Pasek xdave at unixware.cz
Tue Jan 1 19:50:04 CET 2002

Sramek Dalibor wrote:

>Jinymi slovy ma jejich stroj ve verejnem segmentu adresu 192.168.1.1?
>Protoze pokud je to tak, tak je budu samozrejme prudit, aby to spravili.
>
>Nicmene mi stejne vrta hlavou proc mi kernel tvrdi, ze mam 192.168.1.1 na
>lo0?

To je opravdu divny.  Kernel (respektive ARP) by mel tvrdit, ze mas
192.168.1.1 na ed1.
Alespon tak to funguje u mne.
Mam FreeBSD 4.3-RELEASE, klasicky GENERAL kernel s prikompilovanou
podporou firewallu. Co mas ty?

>Jak jsem rikal - vsechno jinak funguje normalne, takze by mi stacilo
>potlaceni hlasky, aniz bych musel zahazovat vsechny ostatni.

Zitra se mrknu do sveho maleho archivu zajimavych veci z teto konference
a pokusim se to najit.

--
David Pasek     xdave at unixware.cz	+420 603 207211