Winscp

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Fri Dec 28 14:03:15 CET 2001

Zdravim.
Mel bych dotaz ohledne nastaveni prav pro shell a scp.
Chtel bych naucit normalni uzivatele pouzivat SCP (WinSCP).
misto FTP. (ted pouzivam Proftpd)
jakym  zpusobem mam nastavit kde prava, aby
1. nemohli chodit po celem systemu (stejne jako v FTP vidi jen svuj home
a nemuze nikam jinam)
2. nemel normalni pristup na shell, ale na SCP jo (pripadne jak omezit
moznost vykonavat jen potebne prikazy pro praci s WinSCP)

kdyz je user v ~ a  udela cd ../, tak se sice nedostane do ostatnich
home (770 na domaci adresare) ale porad muze
udelat cd ../ do /

zkousel jsem to ruzne pres prava skupin, ale i kdyz nastavim zakaz cteni
ostatnim, tak mi sice neukaze ostatni adresare v /home ale stejne muze
udelat cd ../

nebo existuje najaka jinak alternativa sifrovaneho FTP ?
Dik za kazdou radu.
Jirka.