mutt zacatky...

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Tue Dec 25 07:54:21 CET 2001

Muzete mi nekdo poradit jak se v konfiguraku mutt-u dela to ze danou prichozi
zpravu pokud odpovida nejakemu vyrazu ulozi mutt po precteni do nejakeho
emailoveho adresare.. treba pro konference.. treba ~/Mail/_freebsd

Nebojte nejsem linej prolejzat www.mutt.org a vsechny ty konfiguraky co jsou k
mani.. TO uz mam zasebou..

Bohuzel porad ale netusim jak to spravne zaridit.. mam jen nejake myslenky..

tusim ze cosi dela mbox-hook , ale jak ho spravne pouzit.. ?

zatim sem si to ponastavil asi takto..
folder-hook =_freebsd$         source ~/.mutt/defaults.maillist
 // v ~/.mutt/defaults.maillist mam par pravidel pro konference

mailboxes =_freebsd
//pak jsem zkusil jeste toto

subscribe users-l at freebsd
// toto, abych mu rek co prijmam

no a ted bych nejak potreboval ty prectene zpravy nebo mozna vsechny prichozi
nejak roztridit (v tomto pripade) mezi "inbox" a "_freebsd"

No co se tyce hooks tak sem z toho poradne jelenovitej.. Tak budu rad pokud mi
hodite zachrany hak :-)

dik
--
Petr Michalec; azzi at centrum.cz; //Jaselska 959, Celakovice 25088, CR//
25-Dec-2001; 07:39:07; - don't worry be happy*, using unix