Podivna hlaska od ATA radice

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Wed Dec 19 08:48:49 CET 2001

No nejsem odbornik.. a omlouvam se pokud placnu blbost. pripadne dotazy a
nadavky prsi ostatni smerujte do ... a to je uz ohrane kam.. ze..

nez jsem nainstaloval fbsd tak jsem zkousel obsd a tam mi disk trosku haproval
.. kernel je nastavenej tak ze automaticky pouziva nejvyssi mozne UDMA

jenze muj pocitac se na ty rychlosti nebyl schopnej domluvit .. Start pc
neprobeh... zablokoval se. Asi se ptate co to ma spolecneho s vami..
na to mne privedla tato hlaska

>ad0: trying fallback to PIO mode

pokud to je to co myslim tak mate stejny problem.. kernel se nakonec vraci k
PIO modu.. protoze ma problemy s pristupem k disku pod (cimsi, netroufam si
rici ze to je problem s rychlosti pri UDMA)

Ja to tenkrat resil nejakym zasahem do (?sysctl) (proste jsem rucne vyhodil tu
maximalni rychlost) , pokud to bude nutne nekde vam to ii najdu.. ale fbsd na
tom asi stejnak bude jinak.. a y to asi nehcete

Jak jsem rekl na zacatku POKUD JSEM ZVORAL TERMINY placnul blbost ci nejak
nekoho cimsi urazil obtezoval tak me stim DNES prosim nezatezujte mam den od
blata k nirvane a zase do blata a nerad bych se propadnul jeste vice..  ctel
jsem jen pomoc PM

--
Petr Michalec; azzi at centrum.cz; //Jaselska 959, Celakovice 25088, CR//
19-Dec-2001; 08:37:56; - don't worry be happy*, using unix