Zaciatocnik instaluje squid

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Wed Dec 19 16:20:55 CET 2001

Ahoj,

> Chcem poprosit niekoho kto instalaciu squid-u preluskal o pomoc.
> Stiahol som si binarnu distribuciu tohoto softu a neviem ako to
> nainstalovat. Balik obsahuje jediny "shell script" a ten mi hlasi
> "unexpected argument". Skript ako taky mi nic nehovori ...
> Ak skusam:
> ./+INSTALL squid-2.4_6 PRE-INSTALL
> Nedeje sa nic ...

muj poznatek je, ze instalovat Squid z distribuce neni nejstastnejsi.
Zatim nejlepsi vysledky mam z instalace ze zdrojaku. Prelozim si program
jak chci (ceske hlasky, adresare, autentizace uzivatele, ...), nainstaluji
kam chci a konfigurak je urcite na svem miste v poradku. Ted jsem stahnul
Squid 2.4STABLE3. 2.5 je vyvojova verze.

						Ivosh