Sledovani komunikace na seriovem portu

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Dec 17 17:56:20 CET 2001

Zdravim,
  dost by se mi hodilo, kdybych mohl vysledovat komunikaci na seriovem
portu. Bohuzel program je pouze pro Windows nebo DOS. Neznate nekdo neco,
co by komunikaci umoznovalo sledovat primo v DOSu nebo ve Windows? Ja
nevim o nicem, takze zkousim programy spustit ve FreeBSD, u ktereho bych
si v nejhorsim mohl sahnout do jadra, kdyby nefungovala ani utilita pro
odposlouchavani tty*.

Jenze nedokazu ten program spustit pod FreeBSD tak, aby plne fungoval.
Zkousel jsem wine, ale 32bitova verze programu se jen zobrazila, ale
nerozjela, a 16bitova verze se sice rozjela, ale nepodarilo se mi dostat
do stadia, ze by fungovala i seriova komunikace. Zda se mi, ze prave
na ni se to zarazilo. Zkousel jsem i doscmd -x, ale tam ten program
fungoval vubec nejak celkove divne, hlavne co se tyka mysi a pres
konfiguraci com1/com2 jsem se nedostal. Zkusil jsem take vmware, ale
v portech je maximalne vmware2 a pri Power On to po me chce nejakou
licenci a tu nevim jak ziskat. Na jejich strankach je ted 30denni
evaluation pro wmvare3, tak jsem od nich dostal seriove cislo
a registroval jsem se, ale ted nevim, co se s tim da delat dal a jestli
to je pouzitelne i pro vmware2. Jeste jdu zkusit bosch, ale nez se
do toho stacim uplne zamotat, nenapada nekoho neco rozumneho, co
dalsiho bych mohl zkusit?

Diky.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science