XFree 86 4.1.0_6 a Ati Xpert work 2000

adam adam.gargulak at i.cz
Thu Dec 13 11:36:56 CET 2001

Takze ted staci najit ten maly patchik. Ja ted pres cvs stahuji nejnovejsi verzi Xfree (develop) mozna ze tam neco bude - kdyz tak se jeste podivam do portu zda tam neni nejaky novy patchik pro tuto kartu Dle spis o tom  pochybuji dival jsem se do mailistu na freebsd.org je tam vznesen ten samy dotaz ale zadna odpoved :-(. Uvidime jak to pujde s temi nejnovejsimi X - kdyz tak se zkusim podivat do zdrouji X pro RedHat a neco do tech svych nejak dobastlit - uvidime dam vedet jak to dopadlo.

Doufam ze to nejak zmaknu protoze pak mi zbyvaji dve veci - bud si dat na stro RedHat (coz se mi moc nechce) nebo dat spatky starou kartu - to se mi take nechce.

Apropo nevite jak pod Xfree/FreeBSD beha GeForce 2 MX 400 AGP 4x ????

				Adam