XFree 86 4.1.0_6 a Ati Xpert work 2000

Martin Salaè xsalacm at certicon.cz
Thu Dec 13 08:35:08 CET 2001

> Ahoj,

Zdar.

> Nekonfigurovali jste nekdo ctyrkove Xy s kartou Ati Xpert work 2000 (Rage
128 Pro) nedari se mi ji rozjet Xy s touto kartou.

Jo - konfiguroval :-)
Nejde to :-(

> [...]
>         ATI Rage 128 RF (AGP), ATI Rage 128 RG (AGP), ATI Rage 128 RK
(PCI),
>         ATI Rage 128 RL (AGP), ATI Rage 128 Pro PD (PCI),
>         ATI Rage 128 Pro PF (AGP), ATI Rage 128 Mobility LE (PCI),
>         ATI Rage 128 Mobility LF (AGP), ATI Rage 128 Mobility MF (AGP),
>         ATI Rage 128 Mobility ML (AGP)
> (II) RADEON: Driver for ATI Radeon chipsets: ATI Radeon QD (AGP),
>         ATI Radeon QE (AGP), ATI Radeon QF (AGP), ATI Radeon QG (AGP),
>         ATI Radeon VE (AGP)
> (II) Primary Device is: PCI 01:00:0
> (--) Assigning device section with no busID to primary device

Nemuze rozpoznat chipset (naloadit driver).
Mel jsem Ati Furry 128Pro - to same jako u tebe. Vymenil jsem za Matrox
G450DH a pohoda.

> Fatal server error:
> no screens found
> :-((((
>
> Nevim co s tim - zkousel jsem prenest konfigurak z linuxu do BSD ale nic,
pripadne jsem se dival do podporovanych karet na > Xfree86 org a je tam
normalne uvedena.

No - ja se obavam, ze tam prave uvedena neni.
Podivej se poradne na 'Driver Status for XFree86[tm] 4.1.0'.
Viz. http://www.xfree86.org/4.1.0/Status6.html#6
Je tam uvedeno asi tak tohle: ...provided for Mach64, Rage, Rage 128 and
Radeon chips.
Chipset Rage128PRO - tam neni a NENI stejnej chipset nez Rage128.

> Adam

Martin