starroffice, zkusenosti

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Wed Dec 12 10:09:26 CET 2001

Mne 5.2 sice fungovala OK, ale mela velke problemy s cestinou
napr. v prezentacich pretahovanych z MS PowerPointu 97. 6.0
uz tohle hezky zvladla, akorat mi zas pada na nekterych animacich
v PowerPointu (opet pri importu PPT).

Jinak s dalsimi aplikacemi nemuzu slouzit - neb nepouzivam...

Petr

                            Petr Holub
CESNET z.s.p.o.                       Supercomputing Center Brno
Zikova 2                             Institute of Compt. Science
10200 Praha, CZ                               Masaryk University
Czech Republic                     Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
e-mail: Petr.Holub at cesnet.cz              phone: +420-5-41512278
                                       e-mail: hopet at ics.muni.cz