your mail

marek.margoc at st.sk marek.margoc at st.sk
Mon Dec 3 15:15:36 CET 2001

Diky

-----Original Message-----
From: Josef Hrabec [mailto:j.hrabec at jtp.cz]
Sent: Monday, December 03, 2001 2:26 PM
To: users-l at freebsd.cz
Subject: Re: your mail

Bohuzel, bez cteni manualu se clovek neobejde.

Co se tyce hlaseni do domeny, bude asi nejlepsi reseni stahnout a
nainstalovat sambu (nejednoduseji z portu). Co se konfigurace tyce, vysla
pred nedavnem v computer pressu o ni knizka - to pro ty, kteri neradi ctou
anglicky. Me osobne zatim stacilo pouze sdileni per to per, takze jsem si
domenu nekonfiguroval, proto ten odkaz na literaturu.

Pro postu bude treba nejspis potreba nejaky postovni server - necht bezi na
FreeBSD. V defaultni konfiguraci je sendmail, ten by na toto mel bohate
stacit. Tedy, zbyva jenom vytvorit uzivatele, nastavit jejich adresy ve
virtusertable, povolit odesilani posty v access a pak jeste nakonec
nainstalovat nejaky server pro stahovani posty, vyber pop3 a imap serveru je
v portech prehrsel, staci si jen vybrat.

P.