wanna stable freebsd :-)

Juraj Lutter otis at ncc.nextra.sk
Tue Nov 27 19:25:55 CET 2001

On Tue, Nov 27, 2001 at 08:16:38PM +0100, Hubert Polacek wrote:
> a este jedna otazocka ...
> nezvyknem pri 1. instalacii instalovat uplne vsetko
> napr. games, kerberos
>
> v ukazkovom cvsupfile je moznost miesto
>
> ked dam src-all tak sa mi ale stiahne/skomiluje/nainstaluje uplne vestko

je dobre cvsupovat vsetko a potom v /etc/defaults/make.conf vybrat co
neinstalovat.

> make buildworld
> make buildkernel KERNCONF=nazov_configu
> make installworld
> make installkernel KERNCONF=nazov_configu
> mergemaster
> reboot

ale iste ;-)

> dalej by ma zaujimalo, ako casto sa realne oplati cvsupovat /usr/src
> kazdy den/tyzden/mesiac ?

sledovat http://people.freebsd.org/~bmah/ (release notes) a subor
/usr/src/UPDATING po cvsupe.

> a ked dojde k zmene napr. len v par sourcoch, ako buildnem/installnem len
> tie, a nie uplne vsetky ?

vacsinou to tak nejak jedno s druhym suvisi, takze sa odporuca
rebuildovat vsetko.

--
Juraj Lutter
http://wilbury.sk/