zvukovka

Juraj Lutter otis at ncc.nextra.sk
Mon Nov 26 16:06:46 CET 2001

On Mon, Nov 26, 2001 at 03:36:16PM +0100, Petr Holub wrote:
> Nevim, jak je to s aktualnim stavem driveru, ale vim, ze pred nejakou
> neprilis dlouhou dobou byly s SB Live! ovladaci problemy v tom, ze ve
> zvuku se vyskytovalo pomerne neprijemne lupani (pouze za jistych
> okolnosti, ale znate Mupryho, ze...)

podobny problem som mal aj ja, nevedel som cim to je. riesenie bolo
viac ako kuriozne: mal som citrix client v ktorom mi bezal internet
explorer ktory periodicky refreshoval stranku. kedze IE pri kazdom
refreshi vyda zvuk tak bolo stale pocut 'lupkanie' a ja som mal hlavu
v smutku ze cim to je. prejavovalo sa to hlavne pri prehravani cd,
kedze pri pouzivani xmms bola pcm trasa 'zamknuta' :-)

otis

--
Juraj Lutter
http://wilbury.sk/