update /usr/ports pres CVS

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Nov 26 10:53:29 CET 2001

azzi at centrum.cz wrote (2001/11/25):
> akorat to je jakesi pomale.. nicmene linka vytizena neni..
> (jedu pres dial-up) a jednou za cas to napise

Mozna je linka nespolehliva a nejake pakety se ztraceji. Chtelo
by ji trochu proverit. CVSup je na chyby v siti dost citlive.
Zkus zaexperimentovat s parametrem -P, jestli to treba nebude
lepsi, ale nevim nevim. Pripadne se muzu mrknout do logu na
serveru, jestli bych tam neco zajimaveho nenasel, ale spis asi ne.

K te pomalosti: Zalezi jak kdy. Pri prvnim update se opravdu
musi cekat dost "dlouho" (hodne subjektivni pojem). Nasledujici
aktualizace jsou pak jiz "rychle". Bylo by potreba napsat presnejsi
informace, ale zajimave jsou az spis ty nasledujici aktualizace,
ta prvni je hodne individualni.

> proc to?. (jeste jsem to ani jednou cele nedotahnul)

Chyba ve spojeni a dokud CVSup neskonci uspesne, aktualizace automaticky
startuje znovu (pokud neni s parametrem -1) - je to urcene hlavne pro
"inteligentni" automatizovany provoz.

> confugurace cvsup ... (nemel bych si taky spis za
> *default release=cvs tag=. dat radeji  tag odpovidajici relase 4
> (mam 4.4 stable), takhle to preci stahuje curent vetev ne?)

Porty jsou trochu neco jineho, protoze u portu zadne vetve nejsou a
jedinou jejich existujici vetvi je vetev current. Je take dobre
se podivat na priklady do /usr/share/examples/cvsup/.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science