Konfigurace HW

Leos Bitto leos at bitto.cz
Sat Nov 24 16:24:32 CET 2001

Ahoj,
doporucuji zvazit variantu, kterou jsem nedavno postavil: staricka deska
Asus P3B-F s chipsetem Intel 440BX, 4xDIMM 256 MB, Celeron 1 GHz s
patricnou redukci na Slot 1. Bohuzel jsem nesehnal redukci, se kterou by
fungoval i novy Celeron 1.2 GHz, ten by byl jeste o dalsi kus rychlejsi.
Cele to bylo uzasne levne (pameti staly asi polovinu toho co dnes) a
vykonem se to muze smele merit s nekolikanasobne drazsimi sestavami.

Leos