Limiting icmp

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 15 17:50:29 CET 2001

On Thu, 15 Nov 2001, Josef Hrabec wrote:

> Podobna vec se mi uz stala pred tydnem - po restartovani pocitace se hlaseni
> uz dale neobjevovala.
> Mohl byste mi prosim presneji rici, kde pripadne jakymi prostredky lze
> hledat pricinu toho co se deje.

	No, v dobe, kdy se hlaseni objevuji, je asi nejlepsi tcpdump (pokud
vase vlastni komunikace je zanedbatelna). Druha moznost, ta je lepsi,
protoze nemusite cekat az se vec objevi, ale je pracnejsi - nastavit si
firewall tak, aby veci, ktere si neprejete byly zakazany a u "zakazovych"
ruli pouzijete modifikator 'log' - pak se vam budu pakety, ktere rule
zachytila, zaznamenavat do LOGu.