Limiting icmp

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 15 17:10:35 CET 2001

On Thu, 15 Nov 2001, Josef Hrabec wrote:

> Od vcerejska mi zacalo moje Free BSD vypisovat stale dokola toto hlaseni,
> nevite prosim nekdo co se to deje?

> Limiting icmp unreach response from 240 to 200 packets per second

Tato hlaska informuje, ze pocet ICMP hlaseni uvedeneho typu odeslanych
za jednu sekundu dosahl poctu 240 a byl omezen na 200.
        Toto omezeni se nastavuje bud' prostrednictvim konfigurace kernelu,
nebo noveji pres SYSCTL.

	Vysilani techto zprav (ty zpravy jsou vysilany, nikoli prijimany,
jak nespravne uvadi p. Hazmuk) ma jiste nejaky duvod, ale ten se z uvedenych
hlasek neda poznat. Jedna z moznosti je portscanning ...