LAN+56K PCMCIA - fungujici PC-Card modem?

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Thu Nov 15 14:36:43 CET 2001

On Wed, 14 Nov 2001, P Sedo wrote:

> Pekny den
>
> Odporucam, vrelo Xircom CEM 56. je to 10/100 +56k modem a aj teraz
> prave ju pouzivam.

Asi pouziju tu 3comku, co mi doporucil Adam - builtin sitovka chodi a
staci dokoupit modem. A je to X-Jack a nepotrebuje kabliky...

Ale diky. Nevite nekdo, z ceho vychazi ten problem, ze multifunkcnost
karet je podporovana jen u Xircomu?

> Ad sio4
> je dobre sa kuknut aky INT pouziva pcmcia a aky sio4. oni sa zvyknu
> pobit totiz o ten isty...

Nejak jsem to nepochopil. V cem ma byt problem? IRQ, ktere si vezme
pcmcia karta pro poskytovani modem funkcionality, by prece melo byt to,
ktere ma sio4 (odpovidajici tomu modemu).

Nebo mluvis o IRQ pouzitem PC-Card controllerem?

predem diky za vysvetleni...

Vlada