LAN+56K PCMCIA - fungujici PC-Card modem?

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Wed Nov 14 01:42:54 CET 2001

Nevite nekdo nejakem PCMCIA modemu, ktery spolehlive funguje pod FreeBSD?

Chtel jsem pouzit 3C3FEM556C (LAN+56K), ktery je pod linuxem v
pohode, ale narazil jsem:

[informace z Dec 2000]

:: At this point, FreeBSD doesn't recognize both halves of a multifunction
:: card unless it's a Xircom. Otherwise you need separate modem and network
:: cards.

http://www.FreeBSD.org/cgi/getmsg.cgi?fetch=83529+87895+/usr/local/www/db/text/2000/freebsd-mobile/20001231.freebsd-mobile

Po rucni tvorbe pccard.conf jsem ho presvedcil rozeznat na teto karte
bud ethernet (OK), nebo modem (s hlaskou "unable to activate interrupt
 in fast mode - using normal mode"

A pri pokusu sahat na sio4 (kde se modem objevil) mi pocitac zamrzl.

Coz je problem popisovany i jinde -

http://www.FreeBSD.org/cgi/getmsg.cgi?fetch=1132315+1134065+/usr/local/www/db/text/2000/freebsd-questions/20000423.freebsd-questions

Muzete mi neco poradit - bud jak rozchodit tenhle 3com, nebo jaky modem
nebo modem+lan si koupit?

[Na tom 3comu se mi opravdu libilo, ze mel oba (RJ-45 i RJ-11) konektory
vestavene do tela Type III karty a nemusely se k nemu tahat kabliky...]

diky

Vlada