cestina v X .. naposled

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Sun Nov 11 06:19:19 CET 2001

Ahoj.. mohu mit jeste dotaz k cestine?

porad se mi nepodarilo nastavit korektne ceskou diakritiku v Xkach.
postupoval jsem podle navodu  na ceskem ftp i podle man stranek..

vysledek je takovej ze cestinu nakonec v X mam ale zobrazovani znaku je jakesi
podivne y,a,i,e s carkou jsou v pohode (ýáíé) , ale zato treba s,c,r s hackem n
efungujou (ščř), asi to nebude videt ale misto r s hackem to hazi preskrtly
krouzek, c s hackem je zas e s carkou.

asi tusite co mam na mysli. Bohuzel taty ja koncim protoze me az na nejake
nastavovani MM_CHARSET, nenapada nic co bych mel delat dal.

myslel jsem ze to bude fontama a tak jsem je preinstaloval znovu z ftp ale
nepomohlo to.

zkousel jsem menit i paramety xtermu (mam rxvt) nejake prametry jako -km a -grk

nenapada vas neco?

PS: kdyby to ten router zas prevoral tenhle email .. takk to je blbost pac tu
router jiz neni.. a presto , kdyby se to stalo.. nerikejte mi to... musel bych
se vodstrelit ,, nechcese mi to preinstalovavat..''
--
Petr Michalec; azzi at centrum.cz; //Jaselska 959, Celakovice 25088, CR//
11-Nov-2001; 06:14:32; - don't worry be happy*, using unix