Graficke mody v XFree 4 (a wrapper)

Guzma Vladimir vg at cs.tut.fi
Mon Oct 29 10:25:14 CET 2001

Zdar,
Otazka znie co znamena X11/wrapper nedostupny? Je to proste hlaska ze wrapper je len pre X114? Pokial ano tak to sa nastavuje v /etd/default/make.conf, resp /etc/make.conf.
Je tam premenna XFREE86_VERSION 4, chce to odkomentovat. Potom sa mi wrapper nainstalovat podarilo...

Vlado
P.S.
XFree86-4 mi standardne zabera asi 80 mega pameti, ma niekto predstavu preco je to tak vela? Pouzivam 1024x768, 65536 farieb. Skusal som to s 256 farbami bolo to to iste...
Vdaka

--

/*
 * Vladimir Guzma
 * email: vg at cs.tut.fi
 *	"If you can keep your head, when all around are losing theirs,
 *			You must be one holding axe."
 */