omluva za emaily

Petr Michalec azzi at centrum.cz
Tue Oct 23 22:48:56 CEST 2001

Uz zas.. ja vim.,,, ted uz pisu radsi jen z weboveho prohlizece.

Dopis s mym vyjadrenim byl take poskozen, jeste jedou se vsem
omlouvam a zaroven vzkazuji ze odemne to v konferenci jiz nebude..

PM

n 22-Oct-2001 Erich Vinclav wrote:
> Zdravim,
>
> v poslednej dobe mi z tejto konfery chodia divne maily. Mam
podozrenie, ze su
> s nejakym spustitelnym kodom a sposobuju zrejme nejaku nekalu
cinnost na
> Windoze (ktore nastastie nepouzivam...). Pokial to mozte
zatrhnut, prosim
> urobte to... Uvedeny mail je v prilohe
>
> Dakujem
> --
> Erich Vinclav

Omlouvam se vsem za ty nepekne emaily. dela to stary pocitac ktery
v me siti
dela router a pripojuje sit na internet. (disketova distribce
FreeSCO(.org))

Po tom co se neco podobneho zde vyskytlo pred casem zacal jsem
patrat a nasel
chybu prave v routeru, ten jsem tedy upravil tak aby se snizila
jeho zatez a
nedochazelo k chybam po dvou tydnech se ale ukazalo ze to bylo jen
na cas..

chystam se ho koazdou chvili vymenit. snad se to jiz nebude
opakovat. Doufam ze

Objevte oranžový svět financí a vyhrajte v soutěži s ING!
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://soutez.ing.cz