Cestina / zvuk

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Oct 22 15:56:27 CEST 2001

Ondrej Tuma - konference wrote (2001/10/22):
> bohuzel, prave dle tohoto navodu jsem postupoval, dokonce sem si musel

Tak proc neodpovidate na mou druhou otazku? Nebo si jeste jednou
ten text prohlednete, hlavne prvni odstavec v "System X Window"
(z 2. 10.). Nechce se mi verit, ze mate spravne nastavenou lokalizaci.
Co treba v xtermu, kde nejdou napsat ceske znaky, rika "env | grep LANG"?

> opravit cesty v XF86Config k fontum, a dat je az na konec, jinak sem mel
> problem treba s fvwm95

Jenze o tom tam nepisu.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science