Cestina / zvuk

Ondrej Tuma - konference konference at tsystemsweb.cz
Mon Oct 22 13:39:57 CEST 2001

Dobry den, mam nekolik problemu, na notebooku compaq 5259LTE 120 pentium, 49
RAM, 1G partition na freebsd 4.2, zvukovka ESS 1688

1, cestina v xkach neni, tedy v kde, Proste cokoli je znak s diacriikou, tak
se nezobrazi, paradoxne ani to co je za nimi pokud to pisete, tedy pokud
napisi znak s diacritikou tak ostatni za nim nevidim vcetne jeho samotneho,
jakakoli diacritika je nefunckní mima netscapa, ten mi stranky zobrazi
cesky, ale pokud pisu text v netscapovi tak pouze dluhe aeiou, hacky opet
nefunguji

2. nemohu rozbehat zvukovku,  sam si presne nejsem jist co mam vlastne
napsat do configuracniho souboru kernelu, pouzival sem device snd, pcm opl,
ani jedno nefunguje, prosim pokud nekdo konkretne vite jak tak mi prosim
poslete tech par radku
Ondřej Tůma
www.tsystemsweb.cz  www.techworld.cz
ondra.tu at tsystemsweb.cz