nejdou pingi

Ondrej Tuma - konference konference at tsystemsweb.cz
Fri Oct 19 10:34:25 CEST 2001

>No - me napadaji 2 moznosti (ale to nevylucuje dalsi ;o) ):

>a) ze je tam po ceste nejaky poblazneny firewall (a to se
>   muze tykat primo i toho notebooku - ze jste treba omylem
>   zapnul nejaky podivne nakonfigurovany firewall primo na
>  nem)

no firewall tu je, je dokonce je to gnatbox, kterej je postavenej na BSDcku,
nic mene linux i win prez nej jedou bezproblemu ,ale notebook to ma vsechno
vypnuty

>b) ze je nejaky problem v konfiguraci PCMCIA. Tady moc radit
>   nemuzu, protoze s PCMCIA mam zkusenosti jen na Linuxu
>  a Win2k. Ale vim, ze napr. v Linuxu jsme meli primo nechutne
>   problemy s CardBus kartami Xircom RBEM56G-100.

Xircomku jsem vzdal, 3comku jsem ykousel jiz pred nejakym casem, sla bez
problemu ale nahazoval jsem ji tenkrat rucne, po case jsem ji do notebooku
dosadil na pevno ale jiz  se yminenym problemem, picmickou to neni, zkousel
jsem jinou, ten samy typ