IBM PS/2 model 70

Ondrej Tuma - konference konference at tsystemsweb.cz
Wed Oct 17 16:45:28 CEST 2001

> Zdravim, stretol sa uz niekto s kombinaciou IBM PS/2 a *BSD? Viem, ze sa
> daco pisalo o tom, ze zbernica MCA nie je podporovana, ale to som cital uz
> davno, zmenilo sa v tomto nieco?

No na invexu mi zastupce IBM rekl ze na strankach IBM by mela byt plna
podpora pro unix, moc tomu neverim, nemam cas to proverovat, nic mene
stranky ibm jakozto podpora byly sveho casu vyborne,

> Ono je to 386-ka so 4MB ram, bootoje to z floppy, ma to asi 120MB HDD, na
> ktory som sa ale z msdosovskeho fdisk nedostal; vyhlasoval, ze ziadny
> disk neexistuje. (Ozaj, vie niekto, ako sa da dostat u takehoto stroja do
> BIOSu?)

bios se nastavoval mnohym zpusobem, mnohym jazykem, jak sem jiz rekl
dostupnem na IBM.com

> Snad to nie je moc mimo temu konferencie. Vdaka za pripadne odpovede.

je ale mam pocit ze zde nejsou nepratelsti lide.

Ondrej Tuma
www.tsystemsweb.cz  www.techworld.cz
ondra.tu at tsystemsweb.cz