k tem zmatenejm emailum

Petr Michalec petr.michalec at centrum.cz
Sat Oct 13 14:13:20 CEST 2001

Za ty emaily se omlouvam .. nejsem doma atak nemohu poslat kopii
na ukazku..
tuhle tam byl nejakej vypis z netstat ze?

To je promne fakt zahada, protoze xfmail pouzivam asi dva mesice
a jsem nadmiru spokojenej a doposud nic podobnyho jsem nevidel

diky za upozorneni, ja  mnel pocit ze se mi to jen vratilo, navic
proc se to deje je opravdu k nepochopeni.

xfmail odesle postu prez localhosta tzn putuje to k rukoum
pana "postfix" ted jsem ho menil za sendmaila. a ten to kdyz je
dialup online odesle na konferenci a kamkoli jinam.

To je skutecne fcni a bezproblemove,

tyto divne emaily se chovaji stejne, jenze pak dorazi neco (poslu
z domova) co mam v Sub: /v anglictine/ neuzavrena skupina prijemcu

a body zpravy je cast veci, tuhle ten vypis z netstatu a pak jen
konec emailu.

zpusob sestaveni je opravdu nepredstavitelny, netstat bezel v
nejakym xtermu a s xfmail ci postfix nemel nic spolecneho/krome
stejneho stroje/.

 nez postu poslu tak si ji prohlednu takze ani nahodne oznaceni a
okopirovani nepripada v uvahu.

Pravda ovsem je ze postfix nemam dokonfigurovanej a tak se mozna
stane ze kdyz neni PC online dela tohle.? dle mne BLBOST
Kazdopadne mi to nekdo tvrdit tak si rikam ze je to blbec ze tomu
nerozumi, pac tohle proste neni mozny.. blbost a tak. nahlavu je
Co ale delat, pro prevenci?  Zatim vyckam a pokud se to bude
opakovat tak to vyvodim z okolnosti, preci jen uz by to bylo po
treti.

Ja jsem z toho jelen. jeste jednou dik za upozorneni Petr

-----
SMS na mobily všech tří operátorů - www.posliSMS.cz