Too many groups

Jan Moravec jmoravec at protel.cz
Mon Oct 8 16:59:44 CEST 2001

Zdravim,

On Mon, 8 Oct 2001, Josef Hrabec wrote:

> To sice nevim - ja davam uzivatele vzdy do jedne skupiny.
> K cemu vlastne potrebujete tak velky pocet skupin?
> Pepa.

   nevim, jak mam odpovedet. ;-( Manualova stranka o 'group' rika, ze
clenstvi ve skupine umoznuje clenum skupiny pristup k souborum dane
skupiny.

   Mam data (soubory) rozdelena podle jistych problemovych skupin a
uzivatele maji k temto datum pristup podle toho, kdo je zarazen ve ktere
skupine. Praktikuji to jiz 10. rokem a zatim me to nezklamalo, az na ten
pocet skupin. Kdysi jsem to na BSDi nekde ve zdrojovem kodu nasel (MAX_GRP
nebo tak nejak), ale nevim, kde to bylo a ... bylo to uz davno a uz BSDi
nepouzivam a od te doby jsem to nepotreboval.

   Doufam, ze ten soubor /etc/group po cela ta leta nepouzivam k necemu
jinemu, nez k cemu je urcen. ;-)

			Honza