Problem s instalaci FreeBSD 4.4-RELEASE

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Sun Sep 30 12:29:22 CEST 2001

Ahoj,

nu dobra. Ale stejne bychom se nekdo meli vzchopit,
a napsat bud JKH osobne (pokud jsme schopni vypotit
_presnou_ identifikaci problemu) nebo do freebsd-stable
a freebsd-questions. At to nase ceske brblani k necemu
je... (BTW: JKH uz jsem si dopisoval a je to fajn clovek...)

Petr

                            Petr Holub
CESNET z.s.p.o.                       Supercomputing Center Brno
Zikova 2                             Institute of Compt. Science
10200 Praha, CZ                               Masaryk University
Czech Republic                     Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
e-mail: Petr.Holub at cesnet.cz              phone: +420-5-41512278