Problem s instalaci FreeBSD 4.4-RELEASE

Jan Moravec jmoravec at protel.cz
Wed Sep 26 17:52:56 CEST 2001

Zdravim,

> 4.3-R na 4.4-R. Po rebootu mi to vytuhlo uz ve fazi loaderu, kernel se ani
> nezacal bootovat. Nezkoumal jsem to bliz, muze to byt i jina chyba, nicmeme
> downgrade pomohl, takze to svadim na 4.4-R.

   obdobna situace mi nastal ns klasickem PC. Behem instalace me pc
upozornilo na moznost natazeni stareho jadra - neco jako 'kernel.prev' -
nepamatuji si to presne. To jsem po "uspesne instalaci" musel natahnout
(neb to nic nedelalo a tvarilo se to, ze to nic delat ani nebude. Nasledne
po prejmenovani noveho 4.4 jadra kernel.GENERIC nalezenem v korenovem
adresari mi to v pohode po restartu bootovalo 4.4. Nemohlo se jednat o
obdobnou chybu i u Tebe?

   Instaloval jsem to na starsi PC, takze jsem nemel s USB ani s P&P zadne
problemy, zato mi prislo kuriozni sdeleni, ze "fdimage muzu najit v
adresari tools na CD nebo si ho stahnout z Internetu. Na zadnem (!) z peti
stazenych CD jsem takovyto adresar NENASEL. ??? Pochopitelne jsem ho
nasel na starsim CD v adresari tools - jak bylo a stale je inzerovano.

   Hezky destivy podzim, kdy bude za dlouhych destivych podzimnich veceru
a noci plno casu na *BSD.

				Honza