Problem s instalaci FreeBSD 4.4-RELEASE

Martin Horcicka horcicka at freebsd.cz
Mon Sep 24 17:32:16 CEST 2001

Ahoj,

rad bych se s Vami podelil o problem, na ktery jsem narazil pri instalaci
4.4-RELEASE. Po nabootovani z instalacnich disket, ovsem jeste pred spustenim
sysinstallu mi pocitac zatuhl. Posledni vypsana hlaska byla "Mounting root
from ufs:/dev/md0c". Problem byl v nastaveni BIOSU - u Award BIOSu je v Setupu
menu "PNP/PCI CONFIGURATION" a v nem polozka "Assign IRQ For USB". Ta musi byt
u 4.4 Enabled. U predchozich verzi FreeBSD to bylo jedno. U jadra s vypnutou
podporou USB se to asi neprojevi (nezkousel jsem).

Martin