php

Pavel Hlubik hlubik at dashofer.cz
Sat Sep 22 08:02:28 CEST 2001

> 	Pokud to kompilujes z portu (nekde v /usr/ports/...) pak je
> treba dat
> "make deinstall" misto toho mazani 'vseho". Nekde to v te hromade
> hlasek, co pise "make install" pise.
>
> 					Dan

Kompiloval jsem to z "instalace" stazene primo z php webu. Pri pouziti z
portu mi v konfiguracnim dialogu schazely nektere volby. Me slo vlastne jen
o princip, proc se ten soubor znovu nenaistaluje. Ted to resim tak, ze
naistaluji php4 z portu, schovam si co potrebuji, odinstaluji port a
naistaluji to znovu z originalni sady. Sam jsem zvedavy jak to dopadne. V
kazdem pripade diky za odpoved.

Pavel Hlubik