Update systemu

P Sedo pese27 at mysun.com
Fri Sep 21 21:26:14 CEST 2001

----- Original Message -----
From: Cejka Rudolf <cejkar at dcse.fee.vutbr.cz>
Date: Wednesday, September 12, 2001 4:08 pm
Subject: Update systemu

> Aha, uz vim co znamena "prislo to aj na mna", takze neco malo
> k aktualizaci systemu. Na jednom -stable serveru to delam takto
> (nechci delat world a kernel hned s instalaci, proto pouzivam
> dva kroky build + install):
>
> cd /usr/src
> make update
> make buildworld
> make buildkernel KERNCONF=KERNELNAME

v tomto kroku mi po update hadze tuto chybu :

vlastne vo fazi depend
make: don't know how to build ../../crypto/rijndael/rijndael-alg-fst.c

zda sa mi, ze to ma suvis s options IPSEC v jadierku a na
www.freebsd.org som sa docital, ze to je nejak nanovo pridava vec k SHA2
Ani po kompletnom update z cvs mi nejako nic nepomaha a taky adresar
tam
nie je.

Viete poradit?

Este raz dakujem